Ci, którzy śledzą mój profil na Fb dobrze wiedzą, że jakiś czas temu razem z Meri miałyśmy okazję wziąć udział w pokazie pierwszej kolekcji marki EmEm Szop za którą stoi oczywiście Ania z Babskie Tv, a nawet wyszło tak, że "otwierałam pokaz" :P:D Oczywiście mam ochotę sypnąć teraz tysiącem komplementów w stroną całej kolekcji, ale myślę, że słowa są zbędne, a lookbook sam się broni :) Idealna kolekcja dla osób nieco odważniejszych, kochających modę (choć niekoniecznie trendy), kolory, ceniących oryginalność i lubiacych wyróżniać się w tłumie szaraków :) Co więcej nie będzie to produkcja masowa dlatego też nie musicie martwić się o to, że wpadniecie na swojego klona ;) Zapraszam więc was serdecznie na stronę EmEm Szop! http://www.ememszop.pl/
Sukienkę, którą miałam w tym dniu na sobie uszyłam z pomoca krawcowej. W zasadzie wymyśliłam ten projekt zainspirowana jedną z sukienek Bizuu... Jak wyszło? :D





zdjęcia: Meri Wild

sukienka - krawcowa
kwiaty - H&M
buty - ZARA
torba - Parfois