Dziś w nieco bardziej sportowo - rokowym klimacie ;) Decydując się z Meri na wspólne sesje i filmy widziałam w zasadzie jedną małą przeszkodę... Mimo, że zawsze podobają nam się wzajemnie nasze stylizacje, mamy w zasadzie zupełnie inny styl. Meri bardziej sportowy, ostrzejszy, zawsze z pazurem. Ja przeważnie wybieram bardziej eleganckie i kobiece rozwiązania. Ratuje nas to, że obie lubimy eksperymentować i w zasadzie żadna z nas nie ma tak w 100% ukierunkowanego stylu. Tak samo jak ja dobrze czuję się w trampkach, tak i Meri na obcasach (a w zasadzie to jeszcze lepiej:P). Zmierzam do tego, że być może nieco częściej będziecie mogli mnie zobaczyć w takich klimatach jak te i mam nadzieję, że taką Mullan też chętnie będziecie obserwować. Każda z nas jednak pozostaje wierna swojej stylistyce i myślę, że będzie to widać ;) A w mojej szafie ostatnio zdecydowanie króluje różowy :D
Standardowo zapraszam do oglądania nowego filmiku (na końcu postu), komentowania i subskrycji. Jesteśmy wdzięczne za wszystkie opinie, także konstruktywną krytykę :) Mamy przy kręceniu sporo zabawy (tak jak i pracy!), ale oczywiście robimy to przede wszystkim dla was, aby wprowadzić na nasze strony jakąś wartość dodaną i wzbogacić nieco formułę blogowania także czekamy na wasze opinie! :D













zdjęcia: Jey Wild z Meri Wild blog

bluza - Pull&Bear
szorty - hand made
tenisówki, bransoleta - H&M
zegarek - JellyWatch
uszy Myszki Miki - Allegro
torba - Flo